СПЕЦПРОЄКТ
за підтримки Епіцентру
Герої економічного фронту
Український бренд шкіряних виробів UKR Cossacks, який з початку повномасштабної війни переформатував виробництво, розпочавши пошиття плитоносок та іншої амуніції для українських військових
Важливість збереження української економіки в умовах повномасштабної війни переоцінити важко. Українські підприємства повинні працювати. Платити податки, щоб країна могла забезпечувати армію всім необхідним. Виплачувати зарплати, щоб в українців залишалася можливість скинутися на Байрактари. Забезпечувати країну товарами, які необхідні українцям на передовій та в тилу.

На жаль, війна вже знищила сотні українських виробництв, а десятки тисяч людей втратили роботу. На щастя, в країні залишається багато підприємців, які не опустили рук, продовжують працювати в надскладних умовах і при цьому ще й допомагають військовим. Про цих відважних людей та їх бізнес розповідаємо в спецпроєкті "Герої економічного фронту", що реалізується за підтримки компанії "Епіцентр".
UKR Cossacks
Хто із нас не бачив крутезних шкіряних обкладинок на паспорти із українськими мотивами чи впізнаваними мемами? Бачили, і точно зупинялися біля стійок-крутилок, щоб роздивитися цю красу, або навіть придбати. Із майже 100%-ою впевненістю можемо стверджувати, що це була продукція бренду UKR Cossacks, що належить столичній компанії «СІВ ГРУП».

Наприкінці лютого цього року підприємство було змушене переформатуватися та почати боротьбу з російською агресією на економічному фронті країни. Хоча, правильніше сказати – на економічно-волонтерському. Адже спершу UKR Cossacks почали пошиття плитоносок та інших товарів направлення military тільки з некомерційною метою. Компанія безкоштовно передала захисникам України відшитої продукції на суму понад 2 млн грн.
Один із засновників та директор з маркетингу UKR Cossacks Андрій Сулименко говорить, що на початку війни компанія була фактично повністю волонтерською організацією, яка все робила власними силами.
Найперше – ми використовували свої людські ресурси. Наша велика команда буквально жила у швейному цеху, та ще й із сім'ями. Тут підвальне приміщення, також є бункер, тож працівники почувалися в безпеці та могли багато працювати. Ми відшили велику кількість плитоносок та розгрузок вже в перші тижні повномасштабного вторгнення, щоб оперативно передати на передову
— Андрій Сулименко, директор з маркетингу UKR Cossacks
На переорієнтацію пошивної діяльності компанії знадобилося близько 4-х днів.

На сьогодні UKR Cossacks, окрім волонтерства, почав досягати й комерційних цілей: кілька десятків працівників щотижня освоюють технології виготовлення все нових і нових виробів. Тепер в компанії шиють ще й військову форму, баули, збройові ремені, РПС, сумки під аптечки, підсумки, балаклави-бафи, тактичні пояси тощо.
Фактично, у нас зараз працює три напрямки: текстильний, шкіряний і military. Свою продукцію ми продаємо, а частину прибутку спрямовуємо на благочинність – але не у вигляді коштів, а нашої ж відшитої продукції для військових. На форму, розгрузки та інші вироби досі є запит, тому з радістю допомагаємо ЗСУ, передаючи воїнам готові вироби
— Андрій Сулименко, директор з маркетингу UKR Cossacks
На минулому тижні на підприємстві знову запрацював повноцінний цех шкіряних виробів. UKR Cossacks обіцяють, що готують унікальну колекцію аксесуарів для цивільних, але в military-стилі.

Окрім того, в компанії працюють над ще одним крутим проєктом – колаборацією з дітьми, які малюють патріотичні малюнки. Компанія хоче наносити зображення на шеврони та патчі з екошкіри, а діткам виплачуватиме роялті. При цьому частина прибутку від продажу шевронів використовуватиметься з благодійною метою.
Інші матеріали Спецпроєкту "Герої економічного фронту"