СПЕЦПРОЄКТ
за підтримки Епіцентру
Герої економічного фронту
Як український виробник професійної еко-косметики розширює асортимент, виходить на міжнародні ринки та допомагає ЗСУ
Важливість збереження української економіки в умовах повномасштабної війни переоцінити важко. Українські підприємства повинні працювати. Платити податки, щоб країна могла забезпечувати армію всім необхідним. Виплачувати зарплати, щоб в українців залишалася можливість скинутися на Байрактари. Забезпечувати країну товарами, які необхідні українцям на передовій та в тилу.

На жаль, війна вже знищила сотні українських виробництв, а десятки тисяч людей втратили роботу. На щастя, в країні залишається багато підприємців, які не опустили рук, продовжують працювати в надскладних умовах і при цьому ще й допомагають військовим. Про цих відважних людей та їх бізнес розповідаємо в спецпроєкті "Герої економічного фронту", що реалізується за підтримки компанії "Епіцентр".
TANOYA
Історія торгової марки TANOYA розпочалася 16 років тому, коли сім'я засновників разом з командою однодумців об'єдналися, щоб створити перший український бренд косметичних засобів для догляду за шкірою. Спочатку компанія представляла клієнтам професійні лінії для проведення beauty-процедур в салонах та клініках, а згодом розробила продукти для догляду вдома.
Ми удосконалилися заради людей та зробили нашу косметику комфортною для використання в домашніх умовах. При цьому зберегли ефективність та якість професійного догляду. Був створений на 100% український та при цьому доступний для кожного продукт. Впродовж цього часу бренд розвивався, команда створювала нові лінії та інноваційні продукти. І ми точно знаємо - для TANOYA все тільки починається
— Анна Стельмашенко, маркетинг-директор TANOYA
Найкращі з професійних процедур догляду за шкірою бренд відтворив у чотирьох серіях TANOYA:
  • депіляж – серія для проведення процедури депіляції,
  • моделяж – серія для моделювання фігури,
  • парафінотерапія – професійний та домашній догляд за шкірою рук,
  • винотерапія – SPA серія догляду для професійного та домашнього використання,
  • TanoYa косметолог – 10 програм професійного догляду за шкірою обличчя.

Що важливо, компанія створює не тільки якісний, але й екологічний український продукт. TANOYA розробляє формули, не втручаючись у довкілля, а косметика бренду не тестується на тваринах.

З початком широкомасштабної війни для України та її народу настали важкі часи.
Війна — важке випробування для країни, компаній, людей. Не стала винятком і команда TANOYA. Засновники та працівники неймовірно переживають за свою країну. І як тільки бізнесу було дозволено продовжувати роботу та підтримувати економіку України, негайно розпочали відновлення всіх процесів виробництва. Команда робить все від себе залежне, щоб допомагати країні, дбати про клієнтів та надихати українок, особливо у цей важкий час.
— Анна Стельмашенко, маркетинг-директор TANOYA
Для того, щоб поставки функціонували злагоджено, у розпал логістичних навантажень компанія відкрила склад на заході України. Це дозволило клієнтам бренду вчасно і без затримок отримувати продукцію TANOYA навіть під час війни.
Разом з цим, компанія допомагає українським захисникам та захисницям. З перших днів війни спільно із всеукраїнськими фондами Way of peace та UAct команда TANOYA підтримує воїнів ЗСУ, а також щомісяця перераховує кошти в фонди «Повертайся живим» та «Парк 12 місяців». Для українських військових компанія неодноразово відправляла власну продукцію. До того ж, розробила і запровадила нову лінійку, щоб забезпечити потреби українців як на передовій, так і в тилу. Цей новий продукт NEN'KA об'єднав у собі відразу три косметичних засоби повсякденного вжитку: шампунь, кондиціонер та гель для душу.
Head. Body. Soul. — зрозумілий для кожного українця сенс. Коли матеріальні речі перестали мати значення, а важливим стало життя, спокій, кохання, сім'я. Саме тому Ненька – це продукт для всієї родини і для кожного українця. На етикетці NEN'KA зображена картина українського художника Олега Шупляка «Танець з лелекою». Символ відродження, чистоти, єдності та життя. Символ українського народу та рідної України.
— Анна Стельмашенко, маркетинг-директор TANOYA
З компанією Епіцентр TANOYA співпрацює вже чотири роки - з жовтня 2018-го. Зараз косметичний бренд постачає до мережі 90 найменувань продукції, проте прагне розширити як лінійку товарів, так і географію представленості.
Ми прагнемо бути в усіх торгових центрах Епіцентр по Україні, а також плануємо міжнародну експансію. До 2022 року продукція компанії продавалася лише всередині країни, але минулого місяця ми отримали довгоочікуваний сертифікат якості GMP, який дозволяє працювати в Європі та світі.
— Анна Стельмашенко, маркетинг-директор TANOYA
Таким чином в компанії розраховують не тільки забезпечити країну такою необхідною зараз валютною виручкою, але й продемонструвати світу, що Україна - це розвинена європейська держава, здатна виробляти дійсно якісну та ефективну продукцію.
Інші матеріали Спецпроєкту "Герої економічного фронту"