За її словами, українці зараз орієнтуються більше на внутрішній туризм та подорожі Україною. Наприклад, продажі 3-місних наметів з 2020 року виросли в 10 разів.
Що стосується насіння і добрив, то торік ми несли втрати через локдаун, адже у самий пік садового сезону – березні-травні – стаціонарні торговельні центри були зачинені. Через це була обмежена можливість придбання насіння і посівного матеріалу. Проте, за перші місяці літа деякі категорії товарів продемонстрували відкладений попит – споживачі почали надолужувати покупки вже з урахуванням своїх нових потреб. Зокрема, продажі насіння газонних трав та садового інвентарю зросли вдвічі.
У 2021 році ми бачимо збільшення майже в 2 рази товарів «Садового центру»: насіння, добрива, ґрунтів, засобів захисту рослин, саджанців, аксесуарів (плівки для теплиць, агроволокна) та садового інвентаря.
Тенденцію до зростання в 2-3 рази демонструє також група «насоси й обладнання для поливу», оскільки людям потрібно обслуговувати свої дачні ділянки. Тому насоси, шланги та інші засоби для поливу користуються популярністю.
Цікаво, що зростання попиту на оприскувачі було обумовлене не тільки дачним сезоном, а й використанням цієї техніки для санітарної обробки та дезінфекції приміщень і транспортних засобів.
Іншим трендом у техніці для саду-городу стає акумуляторна техніка для скошування трави, яка дає більшу автономність та свободу в роботі. Торік акумуляторні газонокосарки виросли в 10 разів.